یاسین یاسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

ایست خاطره

معرفی نامه

1390/8/21 18:03
نویسنده : مامانی
537 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netمیخوام بنویسم شروع کنم و به پایان برسونم نمی دونم از کجا فقط می دونم باید از نقطه ای شروع کرد و ادامه داد پس شروع می کنم به نام او تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

  تا بچه خوشکل مثل گل دارم یه دختر که اسمش ستایشه 3 ماه دیگه 5     سالش تموم می شه پرجنب و جوشه ، خوش زبونه و پر حرفه خیلی به خاله هانیه ش علاقه داره  

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

یه پسر هم دارم   اسمش یاسینه 9 ماهشه آرومه,بازی گوشه ,خیلی خوابالو ,کم خوراکه و پرفعالیت روی چهاردست و پا راه می ره قبل از من به نقطه دلخواهش می رسه بخاطره همین هم گوشت به تنش نمیمونه هر چی می خوره زود می سوزونه این روزها زیاد بیتابی می کنه فکر کنم بخاطره دندونشه

 

  و اما یه همسر دلخواه که عاشقانه وار دوستش دارم و آتیش عشقم و مدیون وجود پرمهرشم  بابای مهربونیه بچه ها خیلی دوستش دارن 

خدایا سایه ی هیچ بابایی و از سر خانوادش کم نکن آمین .

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

حالا معرفی خودم  خانه دارم یعنی فعلا خانه دارم  و در حال حاضر به بچه داری مشغولم علاقه شدیدی به کار در بیرون از منزل دارم از وقتی که دیپلمم و گرفتم به کار در خارج از خانه مشغول شدم 6سال سابقه کار دارم حالا هم به خاطره نی نی گلها خانه نشین شدم عجله ای برای کار ندارم چون اول دوست دارم به نحو احسنت به تعلیم و تربیت بچه ها رسیدگی کنم و در وحله دوم  به علایق شخصیم برسم.  

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریسا
15 آبان 90 15:32
سلام به مامان یاسین گل. من شما رو لینک کردم. از آشنایی با شما خوشحال شدم. پیشم بیا.
مامان محمد پارسا
15 آبان 90 16:30
سلام مرسی از لطفت عزیزم من هم با نام ایست خاطره لینکتون کردم
مامان پریسا
18 آبان 90 3:38
سلام گلم به تولد وبلاگی ما تشریف بیارید.


سلام باشه حتما میام.