یاسین یاسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

ایست خاطره

آخرین روزهای سال 90

1390/12/29 10:54
نویسنده : مامانی
899 بازدید
اشتراک گذاری

یاسین جان، الان در روزهای آخر سال هستیم و شما 1سال و 1ماه و 4 روزه شدی ،4تا دندون داری ،یاد گرفتی هر بلندی رو که می بینی باید حتما ازش بالا بریاوه،خدا کنه که از موانعی که در زندگی اینده برات پیش می اید که انشالا هیچ وقت پیش نیاد بتونی براحتی بالا بری مثل همین الان که دسته ی یخچال فریزر رو گرفتی و داری خودت و بالا می کشی.

موقع حرف زدن که می شه و می خوای قدرت صدات و به مامانی نشون بدی چنان فریاد می زنیوقت تمام که هممون و باد می بره و هر کدوم به یه جایی پناه می بریم ،فکر می کنم می خوای بگی که مرد شدم و جذبه دارم ، نیشخندوقتی داخل مکانی می شی حتما باید در رو پشت سرت ببندی ، توصیه ی مامانی : همیشه یه در رو برای خودت باز نگه دار تا بتونی هر جا به یه بن بست خوردی راه و چاهی داشته باشی که برگردی .راه رفتنت دیگه کامل شده ولی هنوز نمی تونی بدوی ولی خیلی بد غذای هستی اصلا دهنت و باز نمی کنی که چیزی بخوری علاقه زیادی به خوردن سیب داری و برای دادن قطره آهنت مامانی و خیلی کلافه می کنی. خوب پسر گلم حالا می خوام برم سر وقته ستایش، دوست دارم به خدا می سپارمتبای بای.

ستایش جان شما الان 5سال و 1 ماه 7 روزه شدی ، خیلی فکرت باز شده بخاطره اینه که من و بابا سر حوصلهمتفکر به پرسش های که برات بوجود می یاد پاسخ می دیم ، توی قسمت کامپیوتر خیلی پیشرفت کردی ، برای خودت یه پا مهندس شدییول، خودت خراب می کنی خودت درستش می کنی ، فایل درست می کنی یول، چیزهایی رو که مخصوص خودت هستند و می زاری توی پوشه ، اسمت و روش می نویسی و به مامانی و بابایی می گی که این پوشه شخصی منه و کسی بهش دست نزنه مشغول تلفن، قربونه مستقل بودنت بشم مال اینکه من وبابایی وسایل زیادی رو بدونه اینکه بترسیم استرسکه مبادا خرابش کنی جلوی دستت می ذاشتیم که استفاده کنی و از اینکه مدام وسیله ها رو از دستت قایم کنیم خیلی بدمون می یومد و شعار من و بابایی اینکه تا خراب نکنی نمی تونی آباد کنیلبخند و این آموزش هم به شما داده شده که باید از وسایل شخصی به خوبی استفاده کنی .خیلی دوستت دارم

خوب گلهای زندگی براتوی آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری رو از خدا توی سال جدید و همه سالها خواستارم امیدوارم که همیشه و همه جا در پناه حق باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاسمن
27 اسفند 90 19:00
سلام عیدتون پیشاپیش مبارک


ممنون گلم
مامان پریسا
28 اسفند 90 12:25
حاليا معجزه باران را باور کن و سخاوت را در چشم چمنزار ببين و محبت را در روح نسيم که در اين کوچه تنگ با همين دست تهی روز ميلاد اقاقی ها را جشن می گيرد ! سال نو پیشاپیش مبارک...
مامان امیر مهدی
28 اسفند 90 12:54
عطر نرگس ، رقص باد ،نغمه ي شوق پرستوهاي شاد ، خلوت گرم كبوتر هاي مست ، نرم نرمك مي رسد اينك بهار ، خوش بحال روزگار، پيشاپيش عید نوروز مبارک.
بابای ملیسا
1 فروردین 91 14:55
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عید ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .
عباسی
1 فروردین 91 20:49
سلام مادر مهربان سال نو برشما وهمسر گرامی و دوتا کوچولوهای نازنین تون مبارک
كهكشان مجازي
5 فروردین 91 13:27
سلام عيدتون مبارك پيش منم بيااگرخواستي من روبااسم كهكشان مجازي لينك كن
آتـــریـســـا جـون
12 فروردین 91 3:00
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان پریسا
12 فروردین 91 14:46
بیا پیشم
مامان زهره
15 فروردین 91 15:43
انشائ الله که سال خوبی داشته باشین
مامان امیر مهدی
17 فروردین 91 1:57
سلام سال نو مبارک من آپم بیا
مامان پریسا
17 فروردین 91 9:42
سلام مامان یاسین. چرا نمیای؟ بیا برامون از وروجکا بنویس. من اپم هااااااا
مامان نادیا و نلیا
17 فروردین 91 16:56
های...بچه ها چطورن؟نیستی؟ ما آپیم...
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 11:28
سلاااااااااام وبلاگتون قشنگه من که خیلی از خوندن مطالبش لذت بردم منم یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم .لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی.