یاسین یاسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ایست خاطره

واکسن 1سالگی یاسین

1390/11/27 18:45
نویسنده : مامانی
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

یاسین جان امروز بردمت بهداشت برای زدن واکسن 1سالگیت .

عزیز دلم ،خیلی اضطراب داشتم می ترسیدم در حین زدن واکسن از دردش سست کنی می ترسیدم دست و پا بزنی و واکسن بشکنه توی پاهات ، هنوز بعد از 2 تا بچه از واکسن زدن بچه ها خیلی می ترسم خلاصه وقتی خانم دکتر اومد واکسنت و بزنه اونقدر غرق در بازی با ستایش بودی و توی بغلم وول می خوردی که متوجه خانم دکتر نشدی.

 وقتی دست و پاهات و گرفتم چنان زور می زدی که از زیر دست های من بیای بیرون که حسابی کار خرابی کردی و بوی نابهنجاری به مشام من و خانم دکتر رسید که شروع کردیم به خندیدن و شما اروم شده بودی و متعجب به من و خانم دکتر نگاه می کردی و در همون حین هم واکسن تزریق شد و شما اصلا درد رو احساس نکردی و فقط کمی اخم کردی، خدا رو شکر که واکسن آروم و بی دردسری بود نه درد داشتی و نه تب کردی و منم دیگه نسبت به تزرق واکسن به بچه احساس بهتری پیدا کردم و از الان به بعد دیگه دست و پای خودم و گم نمی کنم .

وزن یاسین 11کیلو

قد یاسین  79

وزن ستایش هم  18 کیلو

خدا رو شکر از نظر دکتر هم وزن و قد هر دوتون خوب بود و مشکلی نداشتید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ثمين
28 بهمن 90 14:50
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامان امیر مهدی
29 بهمن 90 23:14
سلام مامانی ماشالا پسملی بزرگ شده ببوسش بجام
مامان پریسا
30 بهمن 90 0:31
آخی طفلکی یاسین. خدا رو شکر که وزن و قدش خوبه. راستی مامانی بیا پیشمون.
ثمین
30 بهمن 90 11:52
سلام لینک شدید! ورود شما رو به جمع دوستان دنیای نفیس خوش آمد میگم!
رضا جونی
1 اسفند 90 13:12
(✿◠‿◠)   سلام سلام پنجشنبه تولدمه؛ توی وبلاگم تولد گرفتم،خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید،@}; -تا شما نیاین شمعا رو فوت نمی کنم،بی صبرانه منتظر نگاه گرمتون هستم ______________0 ______________0___-:¦:- _____-:¦:--_____0 ______________0__ ___ __-:¦:- ______________0 _____-:¦:-______ $ _____________$$$___-:¦:- ___________$$$_$$$ __________$$$___$$$________ _ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ ____$$$_______________$$$ _____$$$______()______$$$_ __-:¦:- ____$$$______$$ $______$$$ ___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$ _________$$$_$$$_$$$ ___________$$$_$$$ ____-:¦:- ___-:¦:-_______ $$$ ______________$___-:¦:-
مامان زهره
2 اسفند 90 8:47
شب قبل از واکسن به بچه نخود و آش نده گلم دیگه! ما که خندیدیم ولی اگه قراربود خواستگار باشیم حسابمون فرق می کرد؟! (گفتم بخندیم)
مامان الینا
3 اسفند 90 13:00
آخی نازی عزیزم بووووووووووووس
مامان ریحانا
6 اسفند 90 16:42
سلام کجایی پیداتون نیست؟ ماشالا هزار ماشالا شیر خودتون می خوره یا شیر خشک؟
مامان امیر مهدی
6 اسفند 90 21:35
سلام گلم ممنون که سر زدی راستی جریان دست خط چی بود
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 21:14
سلام عزیز خاله نازی وای وای
مامان زهره
14 اسفند 90 11:09
خدارا شکر که همتون خوبین .
ثمین
16 اسفند 90 11:14
مامان زهره
16 اسفند 90 11:28
خوش باشین .
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 16:47
سلام مامانی بیا اپم
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 13:29
برای یاسین و ستایش
بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:14
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما