یاسین یاسین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ایست خاطره

11ماهگی یاسین و خواسته مامان

1390/10/27 10:35
نویسنده : مامانی
970 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ١١ ماهگیت مبارک یاسین جان

 

یاسین 11 ماهش تموم شده .ایشالا 120 ساله شی نی نی مون دیگه بهتر می تونه قدم برداره قربون راه رفتنت بشم باید برم براش کفش جغ جغه ای بخرم هنوز خبری هم از دندوناش  نیست مامان گلم می ترسم مجبور بشم با دندون مصنوعی برم خاستگاری

یاسین یاد گرفته  دد میگه ،ماما می گه ،می تونه بوس کنه ،از بلندی به خوبی بالا میره

یاسین جان دوست دارم وقتی بزرگ شدی مثل بابایی یه مرد مهربون و بااخلاق و پر تلاش و خانواده دوست بشی .

دوست دارم مثل بابایی ،مامان و به عنوان یه دوست بدونی و به مامانی اعتماد کنی و حرفهای دلت رو بهم بگی مامانی تا مرد شدنت لحظه شماری می کنم امیدوارم که پسر خوبی برای بابا و مامانی و برادر خوب برای اجی ستایش باشی .

دوستت دارم مامانی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پریسا
26 دی 90 20:42
قریونت برم عزیز دلم 11ماهگیت مبارک باشه گلم.
مامان زهره
27 دی 90 8:51
سلام. حتما یاسین جون یه مرد عین بابایی میشه. کسی که مامانی بتونه بهش اعتماد کنه
عباسی
27 دی 90 23:30
سلام
الهی..مبارک باشه 11 ماهگیش..
ببینم در مورد دندوناش با دکترش صحبت کردین؟
رشد قد و دور سر و وزنش نرماله؟
ببریدش پیش دکتر علت رو جویا بشید ببینید چرا دندوناش دیر کرده؟
تا 10 ماهگی نهایتا باید دیگه دربیاد..
انشالله که براش برید خاستگاری به وقتش البته با دندونای خودتون


"سلام عباسی جون "نه هنوز چون بهم می گن عجله نکن نبردمش دکتر ولی دیگه می خوام ببرمش راستی عباسی جون نمی دونم باید چه طور توی وبلاگت نظر بزارم لطفا راهنماییم کن ممنون

مامان زهره
28 دی 90 9:59
تولد 11 ماهگی مبارک. انشاء الله 120 ساله بشی
کهکشان مجازی
28 دی 90 18:51
سلام 11ماهگییت مبارک عزیزم همیشه موفق باشی ستایش جون توهم همیشه موفق باشی عزیزم
مامان زهره
1 بهمن 90 9:14
سلام. روز برفی خوش
مامان پریسا
4 بهمن 90 21:16
مامانی بدو بیا پیشم......
parya
6 بهمن 90 12:22
سلام من پریا هستم اگه دوست داری به منم سر بزن
عباسی
8 بهمن 90 0:25
سلام الهی که خدا براتون نگهش داره وهمیشه یاسین جان قدرشما و بابایی اش رو بدونه
مامان زهره
9 بهمن 90 13:31
سلام از یاسین جون چه خبر؟!
مامان امیر مهدی
10 بهمن 90 7:14
سلام مامان ستایش ستایش جووون وآقا یاسین خوبن ببوسشون راستی 11ماهگیش مبارک باشه
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 19:57
سلام عزیزم 11 ماهگیت مبارک گلم
مامان زهره
11 بهمن 90 9:58
بازم برف می یاد
نرگس
11 بهمن 90 18:46
سلام مامان مهربون ستایش خانوم... راجع به سوالی که پرسیده بودین، من خودم کلاس هام رو اول اول از مدرسه شروع کردم اما بعد، اصلش رفتم دارالقرآن...بعد هم قرآن پژوهان...برای بچه های کوچیک هم کلاس داشتند. شما هم میتونید از این کلاس ها یا کلاسهای جامعه القرآن به تناسب گروه سنی دخترتون و اینکه دوست داره تجوید یا حفظ بره ، استفاده کنین...میتونین تحقیق کنین و ببینین کدوم یکی از موسسات(فکر میکنم این سه تا موسسه داشته باشن)، کلاس های حفظ قرآن یا تجوید برای بچه ها دارن و دختر گلتون رو ثبت نام کنین. توی خونه هم میتونین از نوارها یا سی دی ها ی قاریان قرآن مثل استاد پرهیزگار رو تهیه کنین و برای دخترتون بذارین تا گوش کنه.
مامان امیر مهدی
11 بهمن 90 23:42
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , دوستت دارم .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
مامان امیر مهدی
13 بهمن 90 13:00
سلام مامان یاسین آپم بیا
مامان پریسا
15 بهمن 90 12:57
سلام . مامانی کجایی. بنویس دیگه. بیا من نوشتم.
مامان زهره
15 بهمن 90 15:25
عصر بخیر. همیشه به خوبی و خوشی